Blogia
A Enrestida, diya par d'atro

¿Qué se edita, qué se bende, qué se compra… qué se leye en Aragón?

¿Qué se edita, qué se bende, qué se compra… qué se leye en Aragón?

Ya fa semanas que penchemos o extenso cartel con que estiaño a Biblioteca Frida Kahlo quereba empentar as lecturas disidens, y as suyas diferens siedes con as que cuenta dende fa bel par d’añadas: conziertos, lecturas, inaugurazions,… pero si i hai una fita que ye intresán de tot ye a rufierta que o sabado 16 se zelebrará en o Z.S.A. A Enrestida.

Y ye que dende iste mesmo blog y dende o nuestro colectibo siempre emos empentau a lectura, a nuestra siede ye un burguil de letras: fanzines, rebistas, libros,… pero en espezial material d’Aragón y en o suyo caso de bel tema disidén y/u reboluzionario.

Más de una begada emos charrau sobre os meyos aragoneses, as publicazions aragonesas,…. más que más por o suyo rispeto por a cultura aragonesa. Pero ista begada imos más tadebán y tos ufrimos una rufierta con representans d’as editorials más siñaleras que en istos intes son publicando lecturas aragonesas. A rufierta será antimás con autors y con os propios lectors que podrán preguntar lo que les pete.

Xordica, Eclipsados, Malavida, Troppo Editores, Nogará, … son belunas d’as editorials que más son publicando en zagueras. Prou que cadaguna con o suyo estilo u dende diferens ambistas. Dos d’ellas publican en aragonés y as atrás nomás en castellano; belunas pueden publicar bella bentena de libros a l’añada y atras s’aconortan con poder publicar-ne una dozena; y belunas leban una larga experenzia y atras más chobens prenzipian a dar os primers trangos con una nobela y bella rebista an que se incluye creyazión literaria y atros cheneros.

Tos combidamos a que i baigaz; en l’acto tamién bi abrá rifas de libros d’editorials alternatibas y aragonesas, de Santiago Alba; y antimás coleczions completas d’o periodico d’actualidat critica DIAGONAL. Y ta que colabores en l’autochestión d’a BFK traye un libro propio, dona-lo y te feremos entrega d’o carnet de sozio d’a Biblioteca. Ta poder amprar toz os libros que quieras en as suyas cuatro siedes.

www.birosta.com/bfk

0 comentarios